Sex City/VaniShed.

Uppgiven, undergiven, övergiven. Hon började undra om det verkligen var anledning nog att binda fast honom under ett godståg.

Klickety klack. Jag vill köpa kläder. Sommaren står och knackar på och jag känner mig inte redo. Högst upp på listan med plagg jag vill ha står bland annat: ett par ljusblåa, åt det ljusare hållet då, jeans med chinospassform (alltså som mina chinos, lite bredare upptill sådär). För tänk er detta: ett par sådana, något upprullade, med en instoppad vit t-shirt med valfritt snyggt/fulsnyggt motiv och ett rött litet bälte till. Samt ett par slarvigt knutna slitna converse och ett par ray bans med guldfärgade metallbågar under och plast ovantill. Lägg därtill en snygg frisyr så har ni det jag är ute efter. Jag vill även ha en t-shirt med en massa Pokémon på. Nu menar jag inte nya fula Pokémon, utan de första 150. Bara dem. Ingen logga eller nåt, bara en massa fucking Pokémon. Det vore så jävla awesome.

Appropå sommar, vad har ni/har ni inte för planer isommar? Min ser ut som jobb, arvika, öland, stockholms skärgård, emmaboda, jobb än så länge. Det känns som en välavvägd sommarplan som ska bli ett nöje att verkställa. Förresten, appropå sommarklädsel, är det bara jag som reagerat på att alla helt plötsligt är jättefashion ute på stan? Varenda liten kotte (speciellt bland killarna!) klär sig snyggt. Är det alltid så när värmen kommer? Hur tänker folk resten av året? Samt viktigast av allt, var gömmer sig alla under vintern? Jag känner inte igen någon. En massa okända nya ansikten och det gör mig rädd åh så rädd.
Okej inte rädd, men det kändes bra att skriva det.

Kommentarer
Postat av: Rudan

"jeans med chinospassform (typ)", jag skrattade lite (typ). Folk klär sig för snyggt, vi måste göra något åt det. Skapa fashion. Att skapa är att förstöra. Vi river H&M (ja, jag är trött och svammlar).



På min sommarlista står Emmaboda och äventyr. Det sistnämnda känns dock osäkert. Hjälp

2009-05-13 @ 23:50:58
URL: http://superconnected.blogg.se/
Postat av: Pelle

Jag ska softa, det blir kul. Ses imorgon.

2009-05-13 @ 23:53:59
Postat av: Oskar

Först och främst, den kursiva meningen var jättemysig. jag log för mig själv. sommarklädsel är nice, fast det stressar mig. jag har inte pengar nog för mina storslagna planer. och gällande sommaren iövrigt: se ovan. och att folk klär sig snyggt: svenskar är ju jävligt bra på det överhuvudtaget, liksom jämför med jänkarna. de drar ju på sig fladdriga fula gabardinbyxor och beiga kortarmade skjortor med ett par skabbiga loafers till. det jobbiga med den sartorialistiska nivån i sverige är att konkurrensen är stenhård, och att jag klär mig fult jämfört med många av de man möter. det är drygt.

2009-05-14 @ 09:44:07
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: imme

jag vill ha jobb!! men jag ska resa runt, träffa massa släkt här och var (från finland till grekland - multikulti)

men ja apropå fashion-kids! nu har till och med modebloggarna dykt upp på stan, de lutar sig mot väggarna för att posa. det som göms i snö kommer fram i tö. jöösses.

2009-05-14 @ 19:53:57
Postat av: isabella

y7ih7gtthvfdcsxdfghjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

2009-05-14 @ 21:55:40
Postat av: manda

på min open office word står det STD längst ner. på en lastbil påvägen till skolan stod det PMS. jag älskar förkortningar.



den fulaste forkortningen i världshistorien är IDD som står för det engelska ordet INDEED. det är ju så djävla långt att det behöver en fucking förkortning.

folk som våldtar språk gör mig arg.



och pokémons är som könssjukdomar, you gotta catch'em all!

2009-05-16 @ 00:31:07
URL: http://prokaryote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0