Lisztomani

Frågan var om polisen skulle köpa att det var en politisk aktion, kunde man verkligen ockupera människor? Hon hade ju ändå haft det bra i källaren.



Kungarna.

"Natten är alltid mörkast före gryningen" sa Harvey Dent. Världens lamaste citat som jag vet inte skapades av den där blonda saken, men det stämmer. Eller verka stämma i alla fall. Jag hatar skolan.

Jag sålde prylar på Vaksala Torg tidigt imorse och det var otroligt hektiskt där i början. Horder av marknadsmänniskor kastade sig på våra grejer och köpte typ allt. Den ena fula glasprydnaden efter den andra gick åt och snart stog ett antal kartonger tomma. Vi blev rätt lurade i många fall, men vad fan gör det? Det var ändå skräp vi hade kastat annars.
För er som vill veta vad jag ska göra nu så ska mitt rum städas och tv-spel ska spelas.

Ikväll är det Eurovision Song Contest-final. Om jag ska se på den?

Fuck yeah.


Kommentarer
Postat av: Kristin

let's make love and listen to death from above. oh, wait. let's make love and listen to hora din moldava. FUCK YEAH.

2009-05-16 @ 13:07:15
URL: http://sjuttonelva.blogspot.com
Postat av: Pelle

Det var mina fina släktklenoder som skändades där på torget =D

2009-05-17 @ 01:39:56
Postat av: Rudan

Moldavien, fuck yeah

2009-05-17 @ 21:21:45
URL: http://superconnected.blogg.se/
Postat av: Hedda.

sv: Tack Martin! Nja, den är faktiskt tagen på en äng bakom Stenhagen, typ i anslutning till min favoritkyrkogård! Himla bra äng att låta monstret till hund springa lös på.

2009-05-18 @ 09:44:33
URL: http://registration.blogg.se/
Postat av: Pelle

Robotmänniskorna ser ut som Andreas =)

2009-05-18 @ 18:32:26
Postat av: alexander

sant. de vet hur saker ska tas.

2009-05-20 @ 22:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0