Blodbanken.


Ännu en awesome Brooklynakt.

Lite färsk fisk:
Tanlines (Läs under bilden!)
Classixx (Deras remix på Lisztomania av Phoenix är fantastisk)
Solid Gold (Lyssna på Who You Gonna Run To? så förstår du)

Jag har nu jobbat i en hel vecka på Alnäs och det har varit nice trots regn och kyla. Nästa vecka känns lite mer pepp må jag säga. Nu är det snart bara en vecka kvar till Arvika! Är ni som ska dit pepp? Är ni redo? Har ni ordnat ficklampa, kondomer, våtservetter, plastpåsar, regnställ (samt allmän regnsäkerhet till tält?), snabbnudlar + stormkök och så vidare?

Choklad är väldigt gott och jag vill ha mer än jag har. Popcorn och ostbågar är också gott. Ge mig.
 
Alexander. Kontakta mig. Jag vill ses nu i veckan!

Annars så hade jag nog inte så mycket mer att säga direkt. Puss.

Kommentarer
Postat av: Rudan

Du vet hur man fattar sig kort

2009-06-23 @ 01:37:54
URL: http://superconnected.blogg.se/
Postat av: H.

Jag är ready for the floor, Arvikaaaaa. fast jag har inte fixat tält än. hehe, har du bandare?

2009-06-25 @ 19:43:36
URL: http://registration.blogg.se/
Postat av: Isabella

YÄSSSSSZZZZZ HAR KIRRAT FICKLAMPA



jag skonar inga mygg på alnäs. men martin du kan få leva. ifall du sjunger smurfhits för mig, för världen. jag är själv just nu, inte ensam.



choklad är fruktansvärt gott. jag gillar det inte.

2009-06-27 @ 21:28:37
Postat av: Kristin

ea games. challenge everything.

2009-06-29 @ 23:56:57
URL: http://sjuttonelva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0