Valerie and Friends.


Electric Picnic. För att citera Alexander: skulle inte BANGA. Irland levererar ännu en gång.

Hej alla barn, nu är det skola imorgon! Ny termin, nya ettor. Hur ska man nu motta dessa? Med ett stort vrål i ansiktet på någon är ett förslag. Genom att prata med dem är ett annat. Vilket ni än väljer så blir det nog bra. Jag känner mig något sådär peppad inför det kommande skolåret. Det är en bitterljuv blandning så att säga.

Jag och den ovannämnda mannen har påbörjat vårat projekt och det ser lovande ut. Jag känner nästan hur det rycker i fingrarna. Nu på lördag blir det Coldplay och nästa helg blir'e nog åtminstone en dag av Popaganda. Min död kommer stavas T-I-N-I-T-U-S.

Kommentarer
Postat av: Kristin

vad fan är det där??????????????

jag dör.

vad faaaaaaaaaaaaaaaaan.

dör lite till.

2009-08-19 @ 20:28:22
URL: http://sjuttonelva.blogspot.com
Postat av: Pelle

Explosions In The Sky, soft soft.

2009-08-20 @ 23:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0