Before the Dawn Heals Us.


Det bästa jag hört på väldigtväldigt länge.

Jag är nu tillbaka i Uppsala efter att ha varit nere i Småland under några dagar. Det har varit roligt, allt har varit roligt. Arvika, Öland, Storholmen och nu slutligen Emmaboda. Alla dessa resor var väldigt bra på sitt sätt. Nu är det bara lite inspelningar, jobb samt vila kvar att uträtta. Jag kan varmt rekommendera videosarna däruppe, och om ni gillar dem så är det bara att söka på inläggstiteln på spotify eller valfritt.

Det är intressant hur man förändras, hur snabbt det går. Eller för mig åtminstone, då jag tänker tillbaka och inser att jag inte är den jag var. Vilket låter självklart men det är så tydligt. Jag ser nästan ner på mitt tidigare jag. Kanske även den jag är idag.

Kommentarer
Postat av: Oskars

Jag känner likadant gällande mitt tidigare jag. Jag förändras iofs varje dag, så den jag var igår var en djävla idiot (nästan). Hm. Jag är så trött nu att jag knappt vet vad jag säger. Hej!

2009-08-09 @ 20:28:08
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: muuen

m83 är niiiicceee!!

2009-12-10 @ 15:21:06
URL: http://darthmuuen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0