Nya djur från luften.

Hon kände sig lite hopplös när hon insåg att alla lämnat henne ensam. Hur skulle hon på egen hand kunna dölja den liklukt som satt sig i lägenheten?

Jag har tyvärr ingen bild att lägga upp här men ni får tänka er en bild av en gräsmatta en sen lite kylig kväll i slutet av juni. Det sitter en kille i tjugoårsåldern vid ett vitt plastbord utställt på gräset. Han har en stickad tröja och ett par lagom slitna jeans. Kvalitén får en att tänka att bilden är tagen på 60-talet men kläderna och frisyren skvallrar snarare om att vi pratar tidigt 90-tal. Han har nämligen ett otämjd krulligt hår och det går på något sätt att se att det är årtiondet då lasermannen härjade och den svenska ekonomin kollapsade. I mitten av bilden springer en liten flicka, något suddig på grund av farten och bristen på fokus. Hon är blond, iklädd en röd klänning och verkar vara lyckligt omedvetande om världens oro. Bilden är riktigt snygg och folk som ser den här på bloggen tänker att "fan, den här killen har koll".

Nu har jag ju då ingen sådan bild som den jag nu precis hittade på. Synd.


Kommentarer
Postat av: Kristin

stickad tröja? en varm junikväll? klibbigt.

fast, fan. jag köper det. jag förstår precis vad du menar. och att en stickad tröja gör det så mer fashion går inte att förneka.

2009-05-20 @ 18:30:03
URL: http://sjuttonelva.blogspot.com
Postat av: Martin

kylig ska den vara! ändrat och klart!

2009-05-20 @ 18:31:09
URL: http://litesomengud.blogg.se/
Postat av: Oskars

Soft beskrivet. jag ska vara på stan om tio minuter och teatermonga mig. jag vill inte.

2009-05-21 @ 11:49:19
URL: http://lindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0