Summan av alla laster och problem är konstant. Kanske.

Passing through unconscious states
when I awoke I was on
the highway.

Jag dör och tynar bort och jag är bara en urtvättad rest av något som ändå var rätt blekt från början. Jag dras mellan det jag vill göra och det jag måste och det jag borde och det andra tycker att jag borde. Mitt schema framöver är pluggpluggplugg och inte så mycket mer tyvärr. Jag måste prioritera lite just nu, vare sig jag vill det eller inte. Jag har dock insett att prioriteringar är nyckeln till skolan. Det gäller att göra en avvägning kring vad du gör och vad du får ut av det. Dock så vet ni nog det här.

Annars så är jag glad.

Ingen läser, dags att lägga ner?

Puss.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Mm, man mst prioritera. Jag har en del att göra, både inom och utanför skolan, men jag tänker prioritera bort dödtiden, all tid jag bara klubbar ihjäl framför datorn och tv:n, och istället koncentrera mig på viktiga saker, och gärna utveckla mig andligt, i konst och litteratur. Världens högsta antal bisatser?



Och du, jag läser! Jag är inne varje dag och kollar om du skrivit nytt!

2009-03-10 @ 21:21:39
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag leser!

2009-03-11 @ 04:08:52
Postat av: Sara

Jag läser (:

2009-03-12 @ 12:32:29
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Rudan

jag läser, istället för att plugga

2009-03-12 @ 16:18:05
Postat av: Pelle

<3

2009-03-12 @ 16:39:19
Postat av: H.

men mannen matin! jag läser! och ses gärna snart!

2009-03-14 @ 00:46:53
URL: http://registration.blogg.se/
Postat av: alexander

hahaha johan. <3

jag läser också, men har varit borta senaste dagarna så..

2009-03-16 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0