22 mars.



Jag är lite kär i låten ovan av Adrian Lux samt den här killen. När jag inte sveps iväg av dem två så lyssnar jag på El Perro Del Mars nya låt "Change of Heart" tillsammans med bäst flickvän (She really is)(Länkar är bra de med). Jo jag vet jag vet jag veeet, ni vill byta plats med mig. But sorry to dissapoint ya men min plats är tagen av mig själv för tillfället.

Det är fascinerande hur snabbt alla problem kan raderas, eller åtminstone försvinna (se: förtränga) från ens huvud.

I fredags så var jag studiopublik för första gången någonsin. Vi åkte till TV-huset i Stockholm och fick sitta med när programmet Babel spelades in, och låtsasskrattsinledningen till trots så var det en angenäm upplevelse. Min romans med hufvudstaden är förresten långt ifrån avslutad och jag längtar bara efter att få se staden i sin fulla prakt under sommarsolens skoningslösa strålar. 

Dessutom så tror jag mig själv börja få struktur på min skolgång och det känns bara bra, och det är nu ungefär ett sommarlov kvar tills att sommarlovet kan börja. Fail. Hur är saker på er sida av internetet? (Kommentarfiskeri eller bara allmän välvilja?)


Kommentarer
Postat av: Kristin

stockholm är bäst, trots att dess invånare tenderar att skrämma mig på alla möjliga sätt och vis. du är bäst, trots att du tenderar att.. nej, du är faktiskt inte så skräckinjagande.

kan vi ingå polygami med babel-daniel? och kanske skaffa en babel-bäbis? eller går jag händelserna i förväg?

guds frid.

2009-03-23 @ 11:11:37
URL: http://sjuttonelva.blogspot.com
Postat av: Rudan

"Mitt hjärta krymper ihop vid tanken på att vara den eller den av mina bekanta. Nej, jag vill inte vara någon annan. Jag tycker inte särskilt mycketom mig själv, varken skalet eller innanmätet, men jag vill inte vara någon annan" //H. Söderberg

2009-03-23 @ 14:30:16
Postat av: Oskar

Stockholm är bäst, trots att dess invånare tenderar att skrämma mig på alla möjliga sätt och vis. du är bäst, trots att du tenderar att..nej, du är faktiskt inte så skräckinjagande...moget, kristin!



martin, min hemlige älskare, jag hoppas att allt går väl för dig och dina nära! Frank Zappa. Klockan ringer! Leve matrixen!

2009-03-23 @ 15:50:14
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: Kristin

i all min omogenhet kan jag konstatera följande: oskar lindbom, du är en låtsaselak människa.

2009-03-24 @ 12:35:16
URL: http://sjuttonelva.blogspot.com
Postat av: Oskar

ditt påstående låtsassårar mig. fast jag vet vad du menar. förlåt?

2009-03-24 @ 17:35:26
Postat av: Pelle

Rudan <3

2009-03-24 @ 19:07:46
Postat av: Rudan

Bara för att jag också vill ha en fot i den här diskussionen:



Det är hårt att stå med gevär på höga hus

2009-03-26 @ 22:03:27
Postat av: Martin

Det är hårt att inte använda trappor

2009-03-27 @ 09:34:10
URL: http://litesomengud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0