Fallerifallera.


Okkervil Rivers EP, Sleep and Wake-up Songs från 2004

Nyckfullt väder, har jag inte rätt?
Imorgon är det avslutning, och det blir även till att se Laras avslutning på Kvarngärdeskolan. För alla er som inte vet så var det min skola i en annan tid. Skolan består mest av tegel, grus och gamla avdankade lärare som alla heter Birgitta. Min tid på Kvarngärdeskolan var både rolig och jobbig, beroende på var någonstans på tidsskalan du väljer att titta. Jag tror inte att någon av er som läser detta kände mig då. Men det är ok! Jag lovar. Jag var som jag är nu bara att jag nog var lite barnsligare. Lite dummare var jag nog också, eller kanske inte? Har hört att tolvåringar ska vara ruskigt smarta. Just nu färdas väldigt lugn musik ut ur mina högtalare. Det som jag spelar skulle nog kunna anses lite deppigt men det är mest väldigt avslappnande. För det är just precis det jag behöver nu.

Kommentarer
Postat av: UNITIИU

A frequent feature, save for the bizarre symbols and formatting, is the obscuration of anything with religious connotations; the words "Heaven", "religion", "God", etc. are often in strikethrough, and sometimes certain words are even removed from the original texts, notably "human" and "garden".



There are other instances of the weird symbols popping up in many online communities. ̕҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̚̕̚҉Z ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̚̕̚҉ ̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̚̕̕̚̕̚͡ ALGO ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̚̕̚҉ ̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̚̕̕̚̕̚͡ ͡҉҉grows. ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚ZAL҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚GO commeth



T҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚o invoke the h҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚ive-mind re҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚presenting chaos. Invoking҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚ the feeling of ch҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚aos. With out ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚order.҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚ ̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̚̕̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̕̚͡ ̒̓̔̕̚ The Nezperd҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚ian hive-mind of chaos. Zalgo. He w҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚ho Waits Behind ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚The Wall. ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ̒̓̔̕̚ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚ ͡ ̒̓̔̕̚,



H҉̵̞̟̠̖̗̘Ȅ̐̑̒̚̕̚ IS C̒̓̔̿̿̿̕̚̚̕̚̕̚̕̚̕̚̕̚OMI҉̵̞̟̠̖̗̘NG > ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ͡҉҉



H҉̵̞̟̠̖̗̘Ȅ̐̑̒̚̕̚ IS C̒̓̔̿̿̿̕̚̚̕̚̕̚̕̚̕̚̕̚OMI҉̵̞̟̠̖̗̘NG > ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ͡҉҉



Z҉A҉L҉G҉O̚̕̚ Z҉A҉L҉G҉O̚̕̚ Z҉A҉L҉G҉O̚̕̚

Postat av: Rudan

Den där bilden påminner väldigt mycket om Sim Tower!



Och ledsen för att jag inte gör en vettig kommentar på det litterära innehållet.

2009-06-11 @ 18:21:28
URL: http://superconnected.blogg.se/
Postat av: Oskars

Snygg bild! What?! på första kommentaren. Barn är dumma på litterära innehållet. Fast Lara kanske inte är det, vad vet jag. Barn har iaf ingen förmåga att tänka rationellt. Tror jag. Jag känner ju inte så många barn...jag är som en elak corporatekärring som pratar om barn i Debatt utan att ha några..."Alla vet ju att barn äter knark och dödar vuxna singlar på karriärstegen!".

2009-06-13 @ 11:29:07
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: catherine pri

<3 <3

2009-07-28 @ 00:15:42
URL: http://www.catherine-pri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0