Let me see you stripped down to the bone. Let me hear you crying just for me.


Arvika -09, världens coolaste band.

Låtlistan at the moment:
Depeche Mode - Stripped
MOULiNEX - Break Chops
Van She - Strangers
Digitalism - Zdrlt (Rewind)
Erasure - A Little Respect
M83 - Couleurs
Cut Copy - Lights and Music (MOULiNEX remix)
65daysofstatic - Dance Parties (Distant)

Bland det bästa som går att lyssna på just nu.

Lovet har nu passerat och jag kan inte säga att jag har gjort något utöver det vanliga. Ingen ParisLondonAmsterdamTokyoresa i sann Jet Set-anda utan snarare en lugn tid här hemma. Barnböcker har analyserats, godis har ätits, cyklar har cyklats och sängar har sovits. Jag kan nu konstatera att jag är något utvilad, och att lovets inverkan på mig därmed varit positiv.

Snart kommer sommaren och då anländer alla ni människor vars hemadress temporärt inte varit inom Sveriges gränser, och det kommer att bli awesome. Vi kommer att ha misslyckade häng utomhus, bosätta oss i små flyktingläger frivilligt (bara för att få lyssna på musik) och vi kommer att känna att vi för en tid nästan får göra vad vi än vill. Det blir nice.
 
Jag kan även tillägga att jag har tänkt göra en kraftansträngning här på bloggen, och genom att skriva det här så måste jag ju göra det.

Skolveckan som börjar imorgon är faktiskt en dag kortare, tänk på det!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Lovet var bra. 65daysofstatic-låten var en besvikelse, ursäkta min uppriktighet =)

2009-04-14 @ 22:31:24
Postat av: alexander

depeche <3

vissa riktigt bra låtar där, stripped, a little respect, zdrlt (rewind) osv. grymt.

2009-04-15 @ 19:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0