Nantes.

Assistans (min lama och lite fula lyrikblogg) är för tillfället igång igen, det är bara att gå in där om ni vill läsa och kanske ge lite konstruktiv feedback!

Jag har börjat lyssna på Beirut. För en timme sedan faktiskt. Jag älskar det. Jag vet jag vet alla redan har lyssnat på dem, men fuck that. Jag ville inte vara en del av hypen så jag tänkte att jag kunde haka på nu efteråt och nej, jag vet, man ska inte tänka så heller. Det är grymt bra iaf, jag älskar den återkommande tretakten, instrumenten, hans röst och de vackra melodierna.

Kristin beslöt sig för att åka till Paris med sin familj, och min andra familj beslöt sig för att åka till Storholmen. Så jag sitter här ensam och dagbloggar istället för att skriva uppsats. Way to go. Det blev ingen teater igår, men sådant får man väl ta. Det blev däremot ett besök hos Mille och även lite runtcykling över hela östra Uppsala i jakt på pizza. Ingen lycka där dock. Frans och Bella har lämnat mitt hem för en stund sen, de fick sova lite obekvämt utspridda över lägenheten. Jag försöker nu lägga upp ett schema för dagen. Det gäller att ta tag i sitt liv och på något sätt helt enkelt göra det till det man själv vill att det ska vara. Klyshigt men sant. Nej, nu ser jag på rss att tjuvlyssnat.se har lagt upp något nytt och jag borde ju ändå göra det jag måste. Wish/önska me/mig luck/lycka till.


Kommentarer
Postat av: Oskars

Vi kommer nog uppträda på skolan så du kan kolla då! Keep it real!

2009-05-23 @ 13:33:02
URL: http://lindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0