Glósóli.

Jag älskar hur känslosam man, eller i alla fall jag, blir när det är natt. Ena sekunden hoppade jag jämfota i lägenheten tackvare någon form av insikt över att jag älskar mitt liv och den jag är. Jag trodde aldrig jag skulle skriva eller ens tänka en sådan tanke. Två sekunder senare grät jag till tonerna av den låt av Sigur Rós som fått ge namn åt detta inlägg. Musik är så otroligt underbart. Jag har insett att jag på något sätt älskar all musik. Idag gör jag det åtminstone. Jag älskar metal, hip hop, jazz, rock, pop, ambient you fucking name it. Jag älskar att känna mig glad också.
Imorgon kommer min mest älskade människa hem och jag har saknat henne nåt så vansinnigt.

Kommentarer
Postat av: Isabella

jag tycker með blóðnasir är bästa låten på den skivan (jag googlade jättemycket på stavningen). jag dedicerade hoppípolla och glósóli till fel person och kan inte lyssna på dom längre.

2009-05-24 @ 15:57:06
Postat av: Hedda.

sv: åh men tack Martin! Det är kul att du tycker om dem må jag säga. Och yeh, säger bara Sigur Rós, Way Out West 2008. Det var magiskt!

2009-05-24 @ 16:26:37
URL: http://registration.blogg.se/
Postat av: Pelle

Håller med Bella. Fast Andvari är kung.



Glósóli

2009-05-25 @ 13:55:40
Postat av: Rudan

Ný batterí, punkt.



Och Jonsis gitarr är den snyggaste jag vet.

2009-05-25 @ 22:08:18
URL: http://superconnected.blogg.se/
Postat av: Pelle

2009-05-25 @ 22:42:17
Postat av: mango

Jag är en såndär som inte kan låttitlar, jag bara sätter på en skiva och lägger mig i sängen så jag kan inte vara med i kommentarerna och droppa min favorit låt med Sigur. D



Förresten är det inte ofta jag stöter på bloggar jag känner att jag ska följa men ikväll så verkar jag ha tur. Din blogg är en av två jag har hittat!



Ha det bra, pussen.

2009-08-31 @ 21:31:20
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0