Our brand new coats so flushed and pink.


Kavans tak med mobilkamera.

Nu har vi bara fem skoldagar kvar innan avslutningen. Fem dagar och ett prov. Känner ni den där längtan? Jag känner den i alla fall och jag kan nästan se Värmlands skogar framför mig. Jag hör nästan hur elektroniska toner fyller luften och hur syntharstövlar trampar i grusigt grus och sandigt damm. Jag längtar efter flykt. Jag vill fly hemifrån. Inte permanent utan bara för en stund, sådär lagom temporärt och härligt så att det känns. Sommaren har nämligen så länge känts som ett avlägset lite luddigt begrepp men den är nu verkligare än någonsin. Och nej, sommaren har inte börjat än för den det gör den inte förrän lovet har startat men det är fanimig inte långt kvar nu. Imorgon är det dessutom åtta månader med tjej som blir skrämd när jag leker tittut och som gör min värld så osönder den bara kan vara.

Oh and på måndag blir det SMIP-fest på högst hemlig och awesome ort, ta med tält. Fettpepp!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag insåg sommaren tidigare idag. Det blir skönt att vila. Vem är det på bilden? =D

2009-06-04 @ 00:27:59
Postat av: Oskar

Det är Martin Daldike och sommaren är...ja...

2009-06-04 @ 10:22:36
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: Martin

Vafan menar du med Daldike? Fin bild Martin =D

2009-06-04 @ 18:00:23
Postat av: Oskar

Haha Daldike är motsatsen till Bergvall!

2009-06-04 @ 21:26:23
URL: http://lindbom.blogg.se/
Postat av: H.

hittills har mitt sommarlov varit R E G N I G T, men misströsta inte! När sommaren kommer för er så blir det nog fint på riktigt. Åh bara en månad kvar till synth-heaven!

2009-06-05 @ 18:57:42
URL: http://registration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0